annie med stort A

Jaha, nu var det ett tag sedan jag bloggade.

I helgen var jag med min prins, vi har ju vart tsm lite över ett år nu. så i helgenhade han sin dag som vår ett års dag.
Jag fick ett sjukt snygg fotboll(hel svart med 2 vita dödskalle på)
sen en tårta som han gjort själv, den smackade hur gott som helst. Mums! hela tårtan var täckt av röda godisar, sen fick jag två ankor som sjöng,,, jätter fint:)
Tack älskling, du är bäst♥

Idag har det vart en helt vanlig dag,
fick reda på en av mina engelska uppgifter
språket, G+
Innehållet,VG-
faktiskt rätt nöjd

sen på nationellaprovet, speaking, då fick jag VG -, t´rode jag aldrig:)

Snart skall jag hem till min pappa o grilla, var grymt länge sedan ja var där. så får se om de blir skoj.
Daniel kankse följer med(:


Bye bye / annie

Kommentarer
Postat av: Malin

du är fucking bäst!

2008-04-24 @ 16:41:13
URL: http://Malinohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0