För en lång lång tid

Jaha då var klockan snart tio och de är snart dags för läggning.
Idag har de vart en vanlig dag, fast jag o Daniel försov oss lite. kom upp tio i ått o började åtta. Men så sent kom vi inte, jonas kom senare;)

Snart åker min babe iväg i 8dagar till cypern, kommmer sakna dig ngt enormt mycket♥

Ikväll tränade jag fotboll, vi var bara 7st, mne de var grymt kul. Har nte skrattat så mkt på en träning sen jag var litet känns det som. De var super iaf=) min skavsår jag fick var värda;P

Men nu skall jag gå upp o fixa lite, sen skall jag sussa kudden.
God natt / /Anni♦


plz give me....

Kommentarer
Postat av: mmmaaaaaalin

hahah ja det var fan är as rolig träning:D

2008-08-29 @ 10:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0