Blame it on -

Jah sådär då var man hemm igen.
Jag har varit på läger med klassen(Bf2b) Det var skoj=)
Har lite bilder från dagarna.
  Vi var på fårö, vi hyrde cyklar och cyklade runt. Så vi har cyklat 5runt 4mil. Tyckte vi var duktiga. Sen sov vi i tält.

Nu när vi kom hem klev vi av på bussstationen, där hade jag min cykel, men när jag kommmer fram är den borta. Jag gå o kollar lite, yes jag hittar den. När jag låser upp ser jag att de integår, ngn Jävel har förstört hela låset och klippt av växlarna.
Fan blev så arg:@ att folk inte kan låta bli, de har tydligen inte lärt sig att skilja på mitt& Ditt.  
om jag ändå visste vem de var....
Om dem åndå inte skulle sno cykeln kunde de låtit bli att pilla på den.
 


Men bort sett från de så har min torsdag och fredag varit toppen:)
Bilderna från lägret kan ni se på Anniegranstrom.bilddagboken.se

Nu skall jag packa upp all min packning, bye bye

Anni♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0