Här kommer lyckan för hundar som oss

Hej!
Idag hade jag bara en lektion, så började vid kvart över ett. Sen lektion till kvart i tre. Efter de gick jag, Ida & Ronja till pstavagnen och åt. Sen efter det var de träning.
Gick inge bra Idag, vet inte vrf. De känn som de kommer en stor nerförs backe nu...

fan var jag inte gillar dig, förr var du iaf snäll. Men inte nu. Bara för att du VEt att jag inte kommer klara det. Men försök att hjälp mig ist. Jag skall allt visa dig!

Min babe splear mtatch nu lr den börja vid 5 så den är nog snart slut. Så jag ska cykla o städa på jobbet. sen kanske jag skall sova hos han.
Jag älskar dig Daniel♥

det var allt för mig just nu, ha en bra kväll.
/a

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är bra gumman:) kämpa på och visa kärring att du visst kan!:) du är bäst!! <3<3

2008-09-01 @ 20:22:52
URL: http://amandalindbom.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det är bra gumman:) kämpa på och visa kärring att du visst kan!:) du är bäst!! <3<3

2008-09-01 @ 20:23:45
URL: http://amandalindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0