Söndag idag

Har inte skrivit på ett tag:
Lite kort om det jag missat skriva;

Tisadag:
-Hade orgentering på p18 idag, jag ronja lousie var ju bäst;P
Efter skolan hade jag träning med IBG(innebandy gymnasiet), vi fick göra lite styrketrst, det var rätt skoj.
sen var de två mål. Efter den träningen hämtade Valdis(innebandy tränare) upp oss sen åkte vi till slite och hade träning ingen, fast med mitt lag.
När träningen äntligen var de bara hem o sova.

Onsdag:
-Vi tog klassfoto, blä vill inte att katalogen skall komma ut. Ser ut som en smiles.. Men jag får väl bjuda på det.
Efter skolan hade jag ingen träning, skööönt. Åkte med babe hem. Sen sova jag där.

Torsdag:
-Vi gick upp halv tio, sen tog vi bussen in till mig tio över elva. Sen begav vi oss till skolan, vi började halv ett. Då hade vi samhällskunskap. Vi ser Billy Eliot, den är super bra tkr jag.
Efter skolan var d träningen som gällde, det var med IBG. Först var de bara 91:orna. Vi är inte många. Ronja & Jag ver de ända som kom:P Men vi fick förstärkning av olivia o Emma De fick vara med om de ville. Så Först sprang vi på p18, tre kilometer. Heöt okej nöjd med tiden jag fick.
Senare var de träning på säve med p92. DEt var skoj, men lite jobbigt för jag hade glömmt klubban hemma. Så jag fick ta en skolklubba:S
Men men..
Sen gick jag o Ronja o såg fotbol. Där träffade vi Joel, Maliln & LInda=)
Sen hem o sovvvvv..

Fredag:
-
gick upp, cykla till skoan. Efter hade vi träning med laget i säve. Sen hem o fixa i ordning sig lite. Sen moppe till Jennie.
Där träffa man roligt folk. En av dom var rasmus, lr som jag har kallat han inanan jag inte vetat vem han var(daniel2) Han är så sjukt likt min daniel:P
Sen åkte jag hem till min Daniel=)<3 sov där.

Lördag:
-Bodil väckte oss ca nio. sen åt hela familjen o jag frukost. Sen begav vi oss till kräklingbo, De ös regna så vi satt i bilen tills de lugnade ner sig.
Efter det så gick jag, Sanna & Daniel ut o kolla lite. vi fick syn på sockervadd, de köpte jag o bjöd på. Sen hitta Daniel en sjal, som jag köpte till han. Sen hitta Vi brända Mandlar, som Daniel köpte, o Sanna köpte några andra brända nötter som de bjöd på=)
Sen hade de två en tävling vem som kunde hitta minst Sak, Daniel köpte ett par små öronhängen, de gjorde även Sanna.
Sen fick jag de av Daniel=) Tack sweetheart<3
 Sen fick jag bakad potatis. Efter åkte vi hem. Jga bodil & Daniel spelade lite skipbo. efter det var det dags för mig att åka hem.
  Hemma hade mamma lagat god mat, mums. När maten var upp äten åkte jag till reno för att träffa malin,Elinor & Amanda. Vi hyrde film o köpte lite gott.
Filmen var världens dåligaste. Men annars var kvällen super lyckade. Sen fick en tjej till som hoppade på, de va liiinda. Skojsigt=)
Miss jennie & Lousie, de kunde inte komma:(


Sådär nu var de nog inte så mkt mer.
Nu skall göra lite på min läxor bye bye

-a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0