vi mot världen

Tillbaka till verkligheten.
Jaha då va det en ny dag idag.

igår kväll tog jag, Ronja & Daniel oss till Malin där vi fixade lite. Sen gick vi och elinor amanda o malin bort till jonas. Haha. Där var de lite party.
Senare tog vi buss ner till snäck. Insparken. Det var kul att få träffa lite folk igen=)
Hoppas alla ´som var där hade en bra kväll.
Jag hittaade ett leg. Hon hette alexandra villman lr ngt( om du nu skulle läsa de här) Så lämnade jag iaf in de där hos Dj.

Idag skall jag jobba:S

Have a nice day, bye
/A

Kommentarer
Postat av: Michaela

haha, jag hittade hennes bankomat kort. Lämnade också det hos djn :P

2008-09-07 @ 15:11:11
Postat av: AL

haha stackars flicka:P men kul var det iaf:)<3

2008-09-08 @ 12:43:52
URL: http://amandalindbom.blogg.se/
Postat av: maalion

hahah kul vareee, tills jag inte mådde så bra:P

2008-09-08 @ 12:46:29
URL: http://malinohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0